Samenvatting
Hét nieuwe disruptieve businessmodel voor consultants! It's A.I. or bye bye. 90 procent van de consultants heeft uurtje-factuurtje als businessmodel. En 80 procent wil er vanaf. Muurtje Factuurtje laat zien hoe dat kan.
* Leer de wetten uit Silicon Valley
* Begrijp de kracht van de Wisdom of the Crowd
* Lees hoe artificial intelligence vier keer beter is dan managers in het zetten van strategische doelstellingen
* Bekijk hoe je het core consultingproces in één klap sneller, inhoudelijk beter én goedkoper maakt
* Laat je betalen om zelf gekwalificeerde salesleads te krijgen
* En verbaas je over wat 'Muurtje Factuurtje' betekent in harde cash
De auteur
Jan van de Poll heeft 10 jaar ervaring in technologie-marketing op drie verschillende continenten en 20 jaar ervaring in consultancy. Hij is bedrijfseconoom, doet wetenschappelijk onderzoek naar de toepassing van artificial intelligence bij veranderende organisaties en is oprichter van Transparency Lab. TLab levert het technologie platform voor geautomatiseerde consultancy aan klanten in Europa en de VS.
Recensie
"Op basis van krachtige argumenten en overtuigende voorbeelden laat Jan van de Poll de enorme potentie zien van nieuwe business modellen in consulting. Hij toont aan dat toepassing van nieuwe technologie het advies-landschap fundamenteel kan veranderen."
- Prof. dr. Ard-Pieter de Man, Hoogleraar Consulting, Kennisnetwerken en Innovatie, School of Business and Economics, Vrije Universiteit Amsterdam