€ 24,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Mag het ietsje meer zijn?

Alexander van Dijl • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij het indienen van een klacht. Dit boek is geschreven voor de Nederlandse consument met als doel om jou als consument te wapenen tegen slechte service. In dit boek leer jij hoe jij op de juiste manier met een medewerker communiceert en daarmee altijd de beste service krijgt van vrijwel ieder bedrijf. Alexander van Dijl is dankzij zijn jarenlange internationale ervaring op dit gebied de autoriteit op het gebied van service en dienstverlening van Nederland.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 135mm x 215mm
    Aantal pagina's : 102
    Uitgeverij : Brave New Books
    ISBN : 9789402118117
    Datum publicatie : 01-2019
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 24,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen