€ 19,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Komt een Klant bij de Kassa

• Boek • hardback

  • Samenvatting
    Wat maakt elke winkel, ook in moeilijke economische omstandigheden, tot een succes? Saskia Lips heeft jarenlang het shoppen gecultiveerd tot een wetenschap. Als superklant ondersteunt ze sinds 2000 individuele winkels en retailketens in alle branches om zich zo goed mogelijk te richten op de klant. Haarscherp brengt ze de kansen en bedreigingen in beeld en geeft zij de wapens waarmee elke winkel succesvol kan zijn. In een frisse en humoristische stijl schetst ze talloze praktijkvoorbeelden waarvan winkeleigenaars en -personeel zonder uitzondering beweren dat het bij hen niet voorvalt en waarvan elke klant weet dat het voortdurend gebeurt. In dit boek geeft ze alle tips en oplossingen prijs. Wie dit boek serieus ter harte neemt, heeft niet alleen uren leesplezier, maar creƫert ook een zaak waar klanten massaal en met plezier hun geld besteden.
  • Productinformatie
    Binding : Hardback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 154mm x 226mm
    Aantal pagina's : 157
    Uitgeverij : Reality Bites Publishing B.V.
    ISBN : 9789490783259
    Datum publicatie : 04-2011
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 19,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen