Samenvatting
Handig om te weten: van dit boek is een webversie beschikbaar. Als u zich registreert, krijgt u gratis toegang, plus relevante extra's. Combineer twee verschillende gegevensbronnen - kwantitatieve behavioral UX en kwalitatieve usabilitytests - in één krachtige tool waarmee u de website van uw organisatie stroomlijnt en conversie en ROI verhoogt. De combinatie van gegevens over wat er precies aan websiteactiviteit plaatsvindt met de gegevens uit usabilitytests (waarom gebeurt het?) geeft een volledig panoramisch zicht op wat de oorzaak is van slechte prestaties, waar uw website kan worden geoptimaliseerd en hoe die kan worden verbeterd. Er zijn tal van boeken die zich richten op big data en het gebruik van gegevensanalyse om websites te verbeteren, of op het gebruik van usabilitytests en UX-onderzoeksmethoden voor verbetering. Dit is het eerste boek dat beide onderwerpen combineert tot een methodiek die u steeds opnieuw kunt toepassen bij de optimalisatie van elke website. UX-optimalisatie is ideaal voor iedereen die de kracht van kwantitatieve gegevens wil combineren met de inzichten van kwalitatieve gegevens om websiteresultaten te verbeteren. Het boek maakt gebruik van stapsgewijze instructies met foto's, tekeningen en ondersteunende schermafbeeldingen om u te laten zien hoe u persona's definieert, behavioral UX-gegevensanalyse, UX- en usabilitytestevaluaties uitvoert en behavioral UX- en usabilitydata kunt combineren tot een krachtige set van optimalisatieaanbevelingen die elke website ingrijpend kan verbeteren. Trefwoorden: UX optimalisatie webdesign handleiding