Samenvatting
Hoe maak je van klanten Toffe Gasten? ❤ Hoe maak je van medewerkers Vurige Ambassadeurs? ❤ Hoe maak je van leveranciers Co-Createurs? ❤Gastgevers in Geluk geeft een antwoord en een formule in zeven stappen op 49 Moments of Magic. Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen. Het resultaat zijn teruglustige gasten: gasten die niet meer naar huis willen omdat alles klopt bij de gastgever waar ze verblijven. Luc van Bussel geeft service een nieuwe, diepere betekenis en introduceert nieuwe begrippen als bereikrijk, binnenvoelbaar, luistergevig, oplosselijk, verrasvast, verwenzaam en teruglustig. Het boek is het beste bewijs dat mensen niet zonder elkaar kunnen en dat persoonlijke ontmoetingen de echte verbinding vormen in een digitale samenleving. Gastgevers in Geluk is een ode aan de mensen in de dienstverlening en een handleiding voor managers op zoek naar teruglustige gasten of klanten. In het boek delen negenentwintig markante gastschrijvers hun visie over gastvrijheid. Ze maken het boek compleet en geven de lezer een brede blik in de wereld van hospitality.
Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen. Het resultaat? Teruglustige Gasten! Gasten die niet meer naar huis willen. Luc van Bussel geeft service en nieuwe, diepere betekenis en introduceert nieuwe begrippen als 'Bereikrijk', 'Binnenvoelbaar', 'Luistergevig'. 'Oplosselijk', 'Verrasvast', 'Verwenzaam' en 'Teruglustig'. Het boek is beste bewijs dat mensen niet zonder elkaar kunnen en dat persoonlijke ontmoetingen de echte verbinding vormen in een digitale samenleving. Luc van Bussel kondigt een nieuwe service revolutie aan als opvolger van de digitale revoltutie en roept op tot een Partij van de Gastvrijheid. Gastgevers in Geluk is een ode aan de mensen in de dienstverlening en een handleiding voor ondernemers, directies, managers en leidinggevenden op zoek naar teruglustige gasten en klanten. In een digitale samenleving worden persoonlijke ontmoetingen 'heftig' en zijn nieuwe gastgevers gevraagd. In zijn zoektocht naar hartverwarmende gastgevers deelt Luc van Bussel zijn ervaringen en bevindingen bij de nieuwe generatie. Gastgevers in Geluk laat dertig schrijvers aan het woord waaronder Gerard van Vliet (Directeur NCD), Philip van Mountford (CEO Hunkemoller), Peter Verhoeven (Managing Director Booking.com), Bob Hutten (CEO Hutten Catering Groep), Walter Seib (CEO HMSHost International), Paul Geraeds (CEO Bakker.com), Erik Bemelmans (Managing Partner Fan Factory), Bas van der Veldt (CEO Afas), Jaap Bressers (Auteur 'Waar een wiel is, is een weg), Danielle Braun (Auteur De Corporate Tribe 'Managementboek van het Jaar 2016), Bruno Rouffaer (Professor Business School La Catholica Lima/Peru & auteur 'No Way'), Rob Hermans (CEO Fletcher), Mark Haak Wegmann (CEO Center Parcs Europe), Robert Visser (Directeur Albron Leisure), Miranda Hesselmans (Directeur/Eigenaar Martinair Party Service), Gabriella Esselbrugge (Koninklijke Horeca Nederland), Lucien van de Veerdonk (Directeur Berghotel Amersfoort & Airport Hotel Rotterdam), Ingrid van der Wal-Koek (Directeur Regardz Meeting Centers), Barbara Franse (Directeur Agfra Holding), Melissa van Gestel (CEO Benify), Charles van Goch (CEO Mise en Place & HotelloTop), Job Heilijgers (Oprichter Regardz), Theo van Brussel (Oprichter Foodservice Netwerk & Fac-factory) en de directies van Hotelscholen in de Benelux: Susanne Stolte (Hotelschool Den Haag), Ad Smits (Hotelschool Maastricht), Mark Duthler (Directeur/Eigenaar Hogeschool Tio), Gienke Osinga (Directeur NHTV Breda), Klaas-Wybo van der Hoek (Vice-Voorzitter Stenden Hogeschool) en Sarah De Ridder (Opleidingshoofd Erasmushogeschool Brussel). Deze dertig gastschrijvers maken het boek compleet en geven de lezer een brede blik in de wereld van hospitality.