Samenvatting
Wat moet je doen aan marketing als je niet kunt beschikken over een torenhoog budget, zoals Apple of Nike? Als je wilt dat elke marketingeuro geld oplevert en geen geld kost? Marketing die écht werkt. Dit boek skipt alle blabla en geeft je een simpele formule om je bedrijf snel te laten groeien. Stop met willekeurige marketingacties en volg consequent een betrouwbaar plan. Normaalgesproken is het creëren van een marketingplan een lastig en tijdrovend proces – daarom doet bijna niemand het. Maar in dit boek onthult serieondernemer en rebelse marketeer Allan Dib een nieuwe, baanbrekende marketingaanpak. In 9 simpele stappen creëer je een marketingplan dat letterlijk past op één pagina en dat je bedrijf een flinke boost zal geven. Allan Dib geeft je op elke pagina wel een of meer waardevolle marketingtips die je morgen al kunt toepassen. In dit boek lees je: - Hoe je nieuwe klanten binnenhaalt en meer verdient aan bestaande klanten. - Waarom de marketingstrategie van grote bedrijven niet werkt voor kleine en middelgrote bedrijven en welke tactieken wél succesvol zijn. - Hoe je meer kunt verkopen zonder opdringerig, kruiperig of onbeschoft te hoeven zijn – sterker nog, klanten komen naar jou toe en smeken je om hun geld aan te pakken. - Hoe je stap-voor-stap je eigen marketingplan schrijft, letterlijk op slechts één pagina. Volg gewoon de instructies en vul de negen vakken van het marketingplan in. - Hoe je de concurrentie uitschakelt en ervoor zorgt dat jij als enige logische keuze overblijft. - Hoe je met een klein budget supersuccesvol bent dankzij de marketinggeheimen in dit boek. - Hoe je een hoge prijs voor je product of dienst kunt vragen en je klanten je nog dankbaar zijn ook. Niet voor niets is dit boek over de hele wereld vertaald en krijgt het lovende recensies, waaronder 5.000 keer 5 sterren op Amazon! Over de auteur: Allan Dib is een serieondernemer, rebelse marketeer en tech-expert. Hij heeft verschillende bedrijven opgericht, uitgebouwd en met succes verkocht. Hij helpt bedrijven om met behulp van marketing en technologie supersnel te groeien. Hij is een veelgevraagde businesscoach, consultant en spreker en deelt zijn bewezen strategieën en slimme tactieken met mensen over de hele wereld.