€ 33,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

De vent is de tent

Paul Stamsnijder • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en
    persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is
    de laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoek
    naar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP,
    de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggen
    genoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur.
    Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voor
    klanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beter
    in staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van Gansewinkel
    Groep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT.
    Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijk
    voor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt niet
    af van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan de
    wereld laat zien. De uitdaging: maak van medewerkers ambassadeurs.
    De vent is de tent is het standaardwerk voor iedereen die met reputatiemanagement
    aan de slag wil: communicatie- en marketingprofessionals, leidinggevenden
    en zij die dat willen worden. Een praktisch boek met de meest
    recente inzichten op het gebied van positionering en identiteitsontwikkeling,
    social media, crisiscommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemen
    en storytelling.

    Paul Stamsnijder (1968) helpt mensen en organisaties hun leiderschap te ontwikkelen. Hij is founding partner van de Reputatiegroep, de eerste onafhankelijke adviespraktijk voor reputatievraagstukken in de Benelux. Daarnaast is Stamsnijder programmadirecteur voor de postdoctorale opleiding Master of Reputation Management van EURIB, het European Institute for Brand Management. Hij publiceerde eerder Goed nieuws in kwade tijden: Crisiscommunicatie in de praktijk (2002) en Het merk is dood, leve het merk: rebranding - mislukking of meesterwerk (2008).
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 160mm x 240mm
    Aantal pagina's : 256
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789462200906
    Datum publicatie : 04-2014
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 33,50

niet beschikbaar

niet beschikbaar



5-6 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen