Alleen via uitgever verkrijgbaar. ×

€ 48,34


PRINT boek

niet beschikbaar

ePUB ebook

niet beschikbaar

Meer van deze auteur


  • ISO/IEC 20000 (boek)

ISO/IEC 20000

Leo van Selm • ebook • pdf

  • Samenvatting
    Dit boek gaat over de (NEN)ISO/IEC 20000 standaard, de internationale standaard voor IT-servicemanagement. Het gaat in op de doelstellingen en de basisconcepten van deze standaard die voortbouwen op de principes van kwaliteitsmanagement. Key Features Het geeft een toelichting over de processen en functies van IT servicemanagement die door specialisten van over de gehele wereld als de belangrijkste worden aangemerkt Dit boek beschrijft de belangrijkste bouwstenen van de standaard, die kunnen worden toegepast in combinatie met iedere methode of best practice op het gebied van IT service management, zoals ITIL maar ook andere Dit boek legt uit aan welke voorwaarden een organisatie moet voldoen om in aanmerking te komen voor een ISO/IEC 20000 accreditatie Aan het eind van het boek is een ISO/IEC 20000 Foundation voorbeeldexamen (EXIN) opgenomen
  • Productinformatie
    Binding : PDF
    Auteur : Leo van Selm
    Bestandstype : PDF
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Digitaal watermerk (social DRM)   Informatie 
    Uitgeverij : Van Haren Publishing
    ISBN : 9789087538989
    Datum publicatie : 01-2012
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 48,34


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Alleen via uitgever verkrijgbaar.
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen